Family-like Care

„Kia Motors“ nuosekliai vykdo klientų poreikių prioritetizavimo strategiją, pagrįstą pasitikėjimu ir atsakingu požiūriu. Bendrovė klientams visame pasaulyje siūlo „Family-like Care” filosofija pagrįstą nuoseklų aptarnavimo lygį.

Kas yra „Family-like Care” filosofija pagrįstas aptarnavimas?
Visiems „Kia“ klientams pažadame, kad įvykdysime prisiimtus įsipareigojimus:
1) aptarnaujame klientus kaip savo šeimos narius;
2) aptarnaujame klientus iš širdies;
3) mūsų patikimas aptarnavimas sukuria ilgalaikius santykius su klientais.
Apibendrinant, mes sukūrėme unikalų „Kia“ klientų aptarnavimo stilių, užtikrinantį visiems klientams tokius pasišventimą, rūpinimąsi ir patikimumą, kokiais dalijamės su savo šeimos nariais.

Šiuo metu „Kia“ paslaugų tinklas visame pasaulyje vykdo inovatyvią kampaniją „Family-like Care”, užtikrinančią neprilygstamą klientų aptarnavimą ir pasitenkinimą.

Kampanijos metu „Kia“ darbuotojai visame pasaulyje aptarnauja klientus, vadovaudamiesi šiomis gairėmis:

1) traktuokite klientus kaip savo šeimos narius;
2) vykdykite savo pareigas iki galo;
3) užtikrinkite puikų aptarnavimą.

Kampanijos „Family-like Care” dėka klientai visame pasaulyje visuose „Kia“ servisuose galės patirti individualų ir dėmesingą aptarnavimą. Tikimės, kad pas artimiausią prekybos atstovą jūs turėsite galimybę patirti naują ir patobulintą aptarnavimą, nešiojantį „Kia“ prekės ženklą.

Trečios kartos „Kia Sorento“ – pirmieji...

Visiškai naujas trečios kartos „Kia Sorento“ bus oficialiai parodytas jau kitą mėnesį Korėjoje. Jis žada stebinti drąsiu ir įmantriu eksterjero...
34-bannerLit-250
23-bannerLit-591
Facebook YouTube