15min: Žilvinas Pekarskas

„Kia Stonic“ bandomieji važiavimai Berlyno gatvėmis, per tramvajų bėgius, leido suprasti, kaip šis kompaktinis „miesto visureigis“ atrodys Lietuvos keliuose. Aišku viena: jis bus ryškus ir geidžiamas. Kita vertus, kai gali taip lengvai prognozuoti pokyčius, kurie laukia per artimiausius penkerius metus, gyventi darosi neįdomu.

Įsivaizduokite, kad miestų gatvėmis važinėja vien „Kia Stonic“, „Opel Mokka“, „Škoda Karoq“, „Hyundai Kona“, „Nissan Juke“, „Renault Captur“, „Volkswagen T-Roc“, „Audi Q2“. Monotonija? Bet būtent tokią ateitį mums prognozuoja naujų automobilių pirkėjai ir jų norams žaibiškai pasiduodantys gamintojai. Penktojo pagal dydį automobilių gamintojo – KIA – atstovai suskaičiavo, kad kasmet mažųjų (SUV mažojo B segmento) krosoverių parduodama apie 1,1 mln. Ir iki 2020 m. metiniai pardavimai dėl didėjančios paklausos išaugs iki 2 mln.!

Kitaip tariant, gatvėmis važinės dvigubai daugiau „mažųjų visureigiukų“, kurie tik iš pirmo žvilgsnio atrodo galintys įveikti negilią pelkę. Iš tiesų kur nors Dzūkijos smėlynuose šie automobiliai jaustųsi kaip karvės ant ledo. Todėl apibrėžkime iš karto: kalbame apie pirkėjų aistros objektą, kuris atrodo kaip visureigis, bet iš tikrųjų tai yra šiek tiek patobulintas ir 4,2 cm aukščiau nei „Kia Rio“ nuo žemės pakeltas hečbekas.

Skaityti daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/testai/15min-testas-spalvotas-akmenelis-kia-stonic-i-miesto-visureigiu-darza-402-859720#_